fredag 18 januari 2013

God Jul & Gott Nytt År Hälsningar

Har fått en del God Jul & Gott Nytt år hälsningar och det Tackar jag för! De hälsningar jag har fått i brevlådan o mobilen har jag ingen möjlighet att överföra hit men de jag har fått på datan kommer här:
Detta är från Kia, kennel Rednal
Stefan Kanders, Arboga (har lånat Viggo till sin tik)
Tiina Koponen, kennel Krumme Furche
Päivi Lepola, kennel Alobelin (jag tror att det är min Pentu som valp andra till vänster :)
"Nillan" kennel Aqualines
Karin Lindgren
Ewa Bjurström, kennel Straigtlines
Jessica Turppa, kennel C..... (Cobacobana? fyller i det riktiga kennel namnet vid senare tillfälle) Jag Tackar för alla hälsningar jag fått :) Själv har jag varit riktigt usel i år, inte skickat en endaste förutom här på bloggen o facebook, faktiskt tror jag att det går åt det hållet. Folk skickar inte så mycket privata nu för tiden utan det går mer o mer över datan.

Inga kommentarer: