tisdag 29 januari 2013

Jag har hälsat på Gretchen idag

När veterinären ringde imorse så sa hon att de hade gåträning med Gretchen. Ja ja tänkte jag de håller väll upp henne o hon kanske sprattlar lite med benen, på sin höjd. När jag sitter i ett rum på Blå Stjärnan o väntar på att de ska komma in med Gretchen till mig då öppnas dörren o in kommer Gretchen... Gåendes!!!! Blev så förvånad o glad så jag börja tjuta, för vilken gång i ordningen vet jag inte men nu var det av glädje :) Ingen stadig gång, hon såg ut som Bambi på hal is men hon var uppe på benen o gick, helt Otroligt!! När jag träffa henne sist för 3 dygn sedan så var det endast huvudet hon kunde röra. Herregud hon är frisk utbrister jag o veterinären säger njaa hon Har en kraftig infektion o orkar inte så många steg. Hon börjar iallafall likna Min Gretchen o hon blev så Glad att se mig igen. Lilla lilla snuttan o så fick jag lämna henne igen. men imorgon fm så hämtar jag henne :)

1 kommentar:

jettehanne sa...

Hvor er det dejligt :)
Hilsner fra Jette, Mogens og Muffe.