torsdag 24 januari 2013

Gretchen är inlagd på Blå Stjärnans Djursjukhus....

o svävar mellan liv o död just nu. Det har varit en helvetisk vecka... minst sagt. Jag var väldigt skrivarsugen förut idag men en hel del har kommit emellan o just nu känner jag mig helt utpumpad. Kommer att skriva mer om detta i dagarna. Jag har iallafall fått reda på vad det är idag. Hon har ett sticksår i gommen. Vad det nu än var för sticka(, den är borta, ) tog den sig upp i hjärnbarken o såret är infekterat. Detta har de bara varit med om en gång förut på Blå Stjärnan o då var det en synål som satt där på den hunden. Rätt sorts pencellin är insatt o nu är det bara att hoppas att hon svarar på den, det finns inget annat alternativ om den inte skulle fungera o de ger inga garantier. Givetvis! det kan man inte göra när det handlar om liv o död... De ska ringa mig imorgon efter ronden, ungefär vid lunch. Snälla, Hjälp henne!! Sänd alla goda tankar o energier du bara kan till henne!!!!

4 kommentarer:

Gunilla J sa...

Det känns inte vidare bra....så trist.
Många goda tankar till vackra Gretchen......:::::

jettehanne sa...

Jeg vil lægge et lys rundtom Gretchen og sende hende den helbredende energi jeg kan, når jeg har sendt beskeden <3
Jette

Unknown sa...

Åh stackars liten. Sänder all kärlek och energi till er!
Kram Kerstin

Unknown sa...

Åh stackars liten. Sänder all kärlek och energi till er!
Kram Kerstin