söndag 30 december 2012

Bara två valpar kvar här hemma nu...

så här såg det ut för några dagar sen...
men det gör det verkligen inte nu. Det är så tyst här hemma... Besöket till veterinären i torsdags gick bra o alla ögonen var utan anmärkning. Sen har de åkt en efter en o nu är det bara 2 barn kvar här hemma. Det är 5.an, Laila o 6.an Ludde.
Vilka härliga människor det är som köpt mina valpar... Det känns riktigt bra. Nu börjar livet för mina barn :)
Laila ska åka på tis o sist att lämna hemmet blir Ludde som åker på onsdag.
Imorgon är det årets sista dag o jag tycker innerligt Synd om alla hundar..... Dessa smällare, fy attans sicket elände det är!!! Skulle vara på speciell tid på speciell plats som man skulle få skjuta dem. Det skjuts ingenting här på nära håll, det är enbart djurfamiljer som bor här, tack o lov!! Trots detta ser jag till att sista rastningen sker relativt tidigt för det skjuts på långt håll o jag vill Inte ha någon skotträdd hund! Gott Nytt År på Er!

4 kommentarer:

Unknown sa...

Åhhh underbara bilder för oss som har kvar att hämta. Så kul att se dem i skogen... nu blev vi sjuka, hoppas timmarna går snabbt så vi får se vår lilla snart. Kram på er allesammans och Gott Nytt År.

Unknown sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Unknown sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Unknown sa...

Lilla Zelda klarade av nyår galant. Charmade alla och sov i allas knä när hon inte följde mig hack i häl både inomhus och ute. Vilken kelgris! God fortsättning!