lördag 8 december 2012

Vackra Vinterfoton (Ej Hundar)

Stella ville ut o fotografera. Hon undrade om valparna var tillräckligt gamla för att gå ut men de är inte 6v gamla än o det är för många minusgrader för dem att komma ut fast det är en underbart vacker dag idag. Så hon gick runt trädgården o fotade naturkort samt några inne i trädgården. Vill dela med mig av dessa vackra kort trots att det inte är hundkort.
Vägen till vår gård
Vägen som går bort ifrån gården
Vildäppel träd som är älgarnas favoriter på hösten :)
Vårt Vinter äppelträd fast de som är kvar är otjänliga :) Jag brukar aldrig plocka något från detta träd, har en granne som gärna plockar lite varje höst. Detta träd är otroligt vackert i maj när det blommar
Nu ska jag göra rent åt valparna o ge dem lunch sen så ska jag bädda ner mig här på köks soffan o titta på någon film. Vi har skaffat viaplay, för 79:- i månaden så kan vi se på jättemycket filmer. Inte klokt så Bra. Igårkväll tittade jag på Steven Spielbergs "War Horse", kanonbra!! Känner mig inte så kry, är jätte förkyld.

3 kommentarer:

Unknown sa...

Vilka underbara bilder. Va duktig din dotter är på att fota. Tack för dessa bilder!

Gunilla J sa...

Så fina vinterbilder.
Allt ser så stilla ut, frostigt och klart. Jag skulle nästan kunna flytta ut från stan.....

Ingrid sa...

Jättetjusiga bilder! Vackra:)