onsdag 22 augusti 2012

Regn= Bra sovdag

Det har regnat hela dagen idag så det skulle vara en bra sovardag men icke sa nicke, har inte sovit många timmar idag o det hör inte till vanligheten, brukar sova bra på dagen efter jobb. Men nu känner jag mig som ett ursketet äpple o det är snart dags att åka till jobbet, det blir Mycket kaffe inatt... Hade Pentu, Ivan o Bella i köket idag när jag sov men det lille rackaren till Pentu vill inte vara i köket. Han vill vara på sin rättmätiga plats... i sängen brevid mig :) så när jag vakna låg han så fint i sängen brevid mig. Han har alltså hopppat (eller klättrat, jag har sett han förut) över grinden från köket till hallen o hoppat över grinden in till vardagsrummet o sen öppnat sovrumsdörren. Den lille rackarn :) :) Vad månde det bliva av honom när han blir stor? Stella har börjat springa (duktiga, duktiga hon) hon hade med sig Ivan som springsällskap men han orka inte riktigt hålla takten så igår tog hon med sig Flamman o hon var tröttare än Stella när de kom tillbaka. De har precis givit sig av igen. Stella med sin långa mannekängben o Flamman galopperandes brevid. Kanske en annan skulle? Får se imorgon men risken finns att jag faller ihop i en hjärtatack....:)

Inga kommentarer: