fredag 17 augusti 2012

Detta tycker jag är ett härligt foto som Stella har tagit nu i dagarna :) Det är fredag eftermiddag o jag har precis vaknat upp. Har jobbat klart mina 3 nätter o nu är jag ledig till tis natt. Har inga direkta planer för helgen eftersom resan till Oslo o utställningen är inställd. Har haft ett besök av en familj som är intresserad av Kromfohrländer här denna veckan, en förra o ett besök till är inplanerat. Det fortsätter att komma in förfrågningar på valpar men jag meddelar de som är intresserad av strävhår att de kanske inte kan få någon valp år 2013 för jag har några stycken som blev utan valp ifrån min sista kull. Tänkte att jag ska gå igenom alla mail o maila er som är/ var intresserad av en valp o se hur många det är som fortfarande väntar på valp hos mig, för ni går före. Nu väntar jag på att Stella ska komma hem från skolan så vi kan åka o handla saker som hon behöver eftersom skolan precis har börjat. Ha en trevlig Helg!!

Inga kommentarer: