tisdag 13 maj 2014

VDH VETERANCHAMPION , EuropaVeteranSieger-14& VDH-Frühjahrs- VeteranenSieger-14!!!!

Anki Friberg har varit till Westfalenhalle i Dortmund, Tyskland på utställning. Ena dagen var det internationell o den andra dagen
Europasiegershow. Det gick bra för dem! Bästaste WW-08, WW-10, WW-11, Int Ch, Nord Ch, FI UCH, VDH Ch, Nord V-06-07, NV-05, SE V-05-06-07-08-10, DK UCH, KBHV-07, VDH Europa Sieger-10, VDH Bundessieger-11, LP I, RLDF, SE VCH Dreamwishes Brasse 
Brasse blev Bästa Veteran med veteranCert ( både klub och vdh cert)båda dagarna vilket innebär att han kan lägga till titlarna
VDH VETERANCHAMPION , EuropaVeteranSieger-14& VDH-Frühjahrs- VeteranenSieger-14

Brasses dotter (Flotta titlar, titlar... ) Ellen gick det också väldigt bra. Hon blev BIR o tog allt som gick att ta. Grand slam för Anki :) Jag är så otroligt stolt att jag är uppfödare till denna Vackraste Brasse!! Anki har jag höjt till skyarna förut o kan göra igen, igen o igen!! Jag såg henne en av de första gångerna hon ställde Brasse. Tror att hon var helt grön då. Hon var på hugget o gav allt men hon var grön. Sedan mötte jag henne några år senare även då i Tvååker. Anki hade utvecklats till en av de Bästa handlers jag någonsin sett! Det som gör att hon är så Duktig är att hon har ett otroligt Samarbete med sina hundar. En stor Stor Fröjd att se!! Tack Anki för att du har tagit fram det absolut Bästa i en av mina uppfödda hundar! o Stort Stort Grattis!!

Inga kommentarer: