fredag 16 maj 2014

Trevlig Helg

En artikel i Hundsport Nr 4, 2014....

 .... och vad finns hemma hos mig tro....
Loppisfynd från år 1930.

Det är fredag morgon och jag ska göra rent i hundgårdarna innan jag åker iväg till Kinna- Skene för lite inköp. Mat till både oss o hundarna, skor samt present till svärmor som fyller år nu i helgen. Svärmor ja hon undrade varför jag hade dessa kökshandukar liggandes uppe i skåpet.
Jag tycker dom är så fina, jag har fått dom i present var mitt svar. Då undade hon varför dom kökshandukar som hon köpt till mig låg på golvet med en knut i mitten... Vad svarar man? Det vet väll alla att kökshandukar är jättebra som dragkampstrasor / leksaker till valpar ... eller.... Önskar er alla en riktigt trevlig helg! Jag är ledig till nästa fre natt, Härligt!!





3 kommentarer:

Elin sa...

Har Hillewi gjort dem? :-) Trevlig helg!

Unknown sa...

Hej! :)
Jag skrev ett mail till dig härom veckan då jag och min fästman är intresserade av en släthårig kromis-kille. Dock inte förrän 2015 :)
Jag förstår om du har haft mycket men jag ville mest bara dubbelkolla så att mailet har kommit fram till dig? Ibland blir det ju tokigt när man försöker skicka :)
Tack så länge!
/ Lina

Dreamwishes sa...

Elin: Näe :) det är Lena LH som beställt dem av Annika (hon som numera har syateljen i gamla stationshuset i björketorp) :)
Lina: Hej! Ledsen att jag inte svarat. Kommer att svara alla de mängder av mail som ramlat in den sista tiden. Jag tycker jag känner igen ditt namn så jag har säkert fått mailet. Svarar dig snart :)