söndag 4 maj 2014

SE UCH Krumme Furche Xcellent

En ny dag idag. Igår morse vaknade jag upp med ångest och även idag kändes det. Det är den lilla som hänger kvar i skallen. Det kommer sitta kvar länge hos mig, jag blev riktigt chockskadad... I höstas så diskuterades det på något forum på facebook vad man lämpligast bäddar sin hundkoja med o det skulle vara halm men även om jag gjort det så har jag ju massa div olika tyger inomhus. Jag tror att om olyckan vill vara framme så är den det o nu gick det ju bra....

Jag har några fina hundar här hemma o tyvärr har jag inte något riktigt rättvist foto på några av dom, hm. Fråga Stella igår om vi kunde fota Ville o visst det gick ju bra men bara i några minuter för sen tog hennes batteri slut, Typiskt!! Lägger ut två ok, men bara ok, foton. Vill ha Mer o Bättre kort på denna snygging!


Idag är det sista dag för deklaration att lämnas in, så jag måste åka till Borås med min o Henriks. Trodde jag skulle jobba inatt men så kolla jag almanackan och se det ska jag ej. Jag jobbar tis o onsnatt. Vad mycket tid jag helt plötsligt fick :)

2 kommentarer:

Unknown sa...

Vilken stilig kille! :)
/Lina

Dreamwishes sa...

Visst är han! Tack :)