onsdag 21 maj 2014

Valpintresserad?

I min sista kull jag hade, födda nu i januari så var det lite avmätt på förfrågan om valp. Intresset var inte så stort mot vad det har varit i många många år. Hade absolut inga problem att sälja dem men jag trodde att det började bli lite mättat på rasen. Ack vad jag bedrog mig! Förfrågningarna om valp bara väller in nu. Klart det är den absolut bästa tiden på året att köpa valp. Åh vad man skulle önska att alla valpar som föddes upp här var leveransklara lagom till semestern men så funkar det ju inte i praktiken. Iallafall så är det några som undrar varför jag inte svarar på mailen de skickar. Oförskämt av mig, jag vet, ber om ursäkt för mina ibland sena svar. Men jag vill att ni ska veta att jag inte glömmer bort någon. Mailen som skickas till mig ligger i min mailbox och förr eller senare så erbjuds ni en valp men det kan ta tid. När jag då får mina valpar så ser jag vad jag har i valplådan. Då kollar jag mailen o börjar bakifrån. Jag ser vad ni har för önskemål och kontaktar er därefter.
Mor o dotter i lördags när vi var på orust :)

1 kommentar:

Unknown sa...

Puh! Då kan vi andas ut :) Då känns det bra att veta att vårt lilla mail om en släthårig kromiskille ligger i din mailbox.
Tack för informationen! Trevlig helg :)
/Lina