torsdag 5 januari 2012

SKK Utställning My Dog Spetsarna




Då har vi, jag, Stella o en kompis till henne varit till Göteborg på utställning med spetsarna. Gick väll så där... kunde ha gått bra mycket bättre samtidigt som jag får vara tacksam att de alla fick Excellent. Men som sagt inget ck :( Förstår inte riktigt det för jag tycker de alla är rastypiska o skötte sig gjorde de galant. Bella o Astrid har jag tränat så de kan det men D. Angelina "Lina" bor hos min syster Carola på helfoder o hon är inte utställningstränad alls. Har haft henne hemma i 1v så jag har tränat o som sagt hon skötte sig perfekt. På fotona är det överst Bella sen Astrid o sen Lina. De blev alla mätta o Lina blev mätt till 32 cm o flyttades till Mittelspitz då. Hon måste fylla 15 mån innan jag kan registrera om henne till Mittel. Nu ska jag bada Alva o Ally till lördagens utställning...

Inga kommentarer: