tisdag 31 januari 2012

Finns det Hjärterum finns det stjärterum


Så här ser det ut i kökssoffan just nu. Längt fram Ville, Fiffi, Ally, Alva o sen katten Gose :) Vardagsrumsoffan är lika knökfull den med :) Det är burr burr kallt ute idag så hundarna är inne på fm. Förresten är det burr burr kallt inne också. Gick o la mig tidigt igår, straxt efter 22. Händer sällan att jag lägger mig före midnatt men så blev det igår. Har ju en dunderbra bok som jag läser, De målade Grottornas land. Den 6.te boken i serien Grottbjörnens folk. Så det blev inte att jag eldade sent igår o då får man kliva upp till en temperatur runt 16 grader men men nu brinner det för fullt så snart, snart så är det behagligt här inne o det ser ut att bli en vacker dag. Solen är uppe. Kanske ska ge sig ut på en långpromenad med ett gäng jyxs....

1 kommentar:

Camilla B sa...

Ser ju supermysigt ut!! = )