fredag 12 april 2013

Ögon och Patella undersökning

Idag åkte jag till Västra Djursjukhuset med Pentu o Gretchen samt svängde förbi Majorna o plockade upp min fodertik Lina för ögonspegling samt patella undersökning. Gretchens ögon är Utan anmärkning, inga ärftliga sjukdomar. Hon kunde se ett ytligt ärr på hornhinnan på högerögat efter skadan. Pentus ögon var även de UA samt patella UA. Linas ögon likaså UA och patella UA. Härligt!! Mina hundar lämnar nästan aldrig gården mer för vet. besök samt utställning så de kan vara lite hispiga när de kommer bort den första stunden. Tycker det är så kul att studera dem, hur de beter sig. Pentu överaskade mig totalt :) Han tyckte allt va så kul, inget stressad alls. Han tom la sig ner i väntan på sin tur. Han är så COOL o jag är så himla nöjd med honom!! Han är både JätteSnygg o SuperBra mentalt :)

Inga kommentarer: