tisdag 2 april 2013

Fiffi har avbrutit sitt löp....

.... igen. Att en tik har börjat att löpa o sen avbrutit har jag varit med om många gånger men jag har aldrig varit med om att de börjat o avbrutit 2 ggr men det har jag varit med om nu. Underligt!! Vet inte varför hon gjort så men hon o Bella brukar löpa samtidigt. De har haft 2 kullar var o Bella har valpat någon dag efter Fiffi båda gångerna. Bella har Inte börjat att löpa än, kanske kan det vara så att Fiffi väntar på Bella. Fiffis helsyster, "Kex" har valpat hos kennel Pophams o hon var parad med "Kalle" som även jag skulle ha använt på Fiffi. Kex fick en svart-vit valp!! han är helt bedårande söt men han är svart-vit :( Fiffi är bärare av det svart-vita anlaget o det är uppenbarligen Kalle också så jag kan Inte använda Kalle :( så himla synd, jag har sett fram emot denna kombinationen i flera år..... Detta gör att jag får tänka om i val om hanhund nu till Fiffi.

Inga kommentarer: