tisdag 2 april 2013

Årets Kromfohrländerträff

Är förlagd på Eriksöre camping på Öland den 15-16 juni i år. Vi valde att lägga träffen lite tidigare i år pga att det är lågsäsong o därmed billigare boende. Info om vad som kommer att ske där hittar du på kromfohrländerklubbens hemsida. Jag har bokat boende o det är nog hög tid för dig att göra det också om du planerar att komma o det gör du väll?? Speciellt vill jag se så många som möjligt av er som köpt hund av mig där i år :) :) Jag är riktigt usel på att känna igen ett ansikte, så känner jag inte igen dig som köpt hund av mig, snälla tala om det för mig då!! Detta är något jag skäms för jättemycket att jag har så dåligt "kom ihåg för ansikten" men jag vill jättegärna se valpar som vuxna ifrån mig!! Ett ex: För 10- 11 år sen när vi var nyinflyttade här så stannade det en bil utanför huset. Det var en granne som hade en dotter som var jämngammal med Stella. Vi pratade o jag såg att det satt en sheltie i baksätet. Jag sa: Jasså du har sheltie, vad fin han är, vartifrån kommer han? Hon svara: Jag köpte han från Mölndal. Uppfödaren skulle spara han till avel men han fick bara en testikel. Jag: men herregud är det Kotten? Hon: ja. Men då har du ju köpt han från Mig..... Varken jag eller hon kände igen varandra, så det kan bli..... Varmt välkomna till årets Kromisträff!!

Inga kommentarer: