fredag 3 januari 2014

Tack för julhälsningar o Nyårshälsningar!!

Ja tack till er som skickat mig en jul/ nyårshälsning!
Det är Inte så många som ramlat ner i brevlådan i år. Detta är från Pia med Dreamwishes Iggy "Arrax" Stella satt brevid när jag läste det o sa hm Iggy, Iggy, Iggy.... vem var det nu igen, I-kullen alltså är fiffi o viggo föräldrar. Då sköt Stella in men mamma kommer du inte ihåg fina Iggy, Viggo kopian som jag tog så mycket fina kort på? Vi har ett kort på honom tillsammans med en kromisvalp (som hon sa namnet på ;) ute på åkern o det ser ut som en miniviggo. Ja då visste jag vem det var :) Pia, skicka mig ett foto på han nu i vuxen ålder är du snäll! Jag vill jättegärna se samtliga av mina uppfödningar i vuxen ålder så det är bara att skicka på till mig, mycket uppskattat!

Detta kom på mailen från Gisela i Nossebro. Hunden är Dreamwishes Ceasar "Isse" o han blir 9 år i mars :) Gisela det blir nog inga fler colliebarn här. Jag har bara Flamman kvar o hon blir 7 år nu i mars.... Tiden rullar på o man hinner inte med allt som man vill.
Detta var nog det läckraste kortet :) från Anki med Multi Ch Multi V D. Brasse
Fast detta var ju också bra läckert, från von Glatten kisel i Tyskland.
Jag fick några fler hälsningar hem. Tack till Er alla :) men de flesta hälsningarna sker nu enbart över facebook. Faktiskt så har jag själv inte skickat en enda hälsning i år, första gången som jag inte skickar över mailen. Jag har bara lagt ut på fb o här på bloggen. Vill att alla ska veta det så det inte är någon som känner sig förorättad för att jag inte skickat en hälsning till den.

Inga kommentarer: