söndag 12 januari 2014

Intresserad av en valp?

Allt är bara bra med mor o barn. Valparna är pigga o går upp i vikt som de ska. Sen är de Bedårande Vackra!! De skiljer sig lite mot strävhårsvalparna i färg o teckningar o sen är de mindre. Det är jättekul att studera dem o Ally är en sån duktig mamma. Nu i veckan ska jag gå igenom namn på er som är intresserad av en valp o se vad ni har för önskemål. Om det är som så att du har stått länge i kö hos mig o fortfarande är intresserad av en valp kan du skicka iväg ett mail till mig fast jag tror att jag ska ha koll på läget. Däremot om det är som så att du har angivit att du är intresserad av en tik men kan tänka dig en hane kan du skicka ett mail till mig o säga det. Jag ska spara en tik o hon som äger pappa till valparna (Aron) ska ha en tik så jag har 2 tikar till salu o 4 hanar. Min mailadress är: carina.bouvin@swipnet.se

Inga kommentarer: