onsdag 13 februari 2013

Snart så nalkas det löp....

Jag väntar o jag väntar o tittar i rumpor varje dag men inte har jag sett den minstaste bloddroppen än. Jag har lite annat o tänka på runt omkring mig så jag tänkte nästan att jag skulle börja sätta ett kryss i almanackan varje dag som jag tittat på en rumpa för att vara säker på att jag inte missar en dag eller så :) Men idag löper ingen men de ska löpa nu i feb så vilken dag som helst så börjar det :) Mina planer är att iallafall para Fiffi, har en kanonhane som jag jättegärna vill para henne med. Det är bara att hoppas på att det funkar att åka dit när hon väl sätter igång. Det är mycket som ska stämma när man planerar att vara borta i några dagar, när man har familj, många hundar, jobb samt hundar som behöver extra vård. Sen har vi Ally som blir 3 år snart, hon skulle jag gärna vilja para nu på det kommande löpet men jag har sagt till henne i Tyskland som hjälper mig att hitta en hane till henne att jag ska para henne på nästa löp. Funderar på om jag ska ångra mig o säga att jag gärna vill para henne nu... :) Sen har vi Bellabus, min lilla kleinspitz som jag har en kanon hane till i Stockholm men där har jag börjat att vackla lite, kanske skulle vi ta en annan kanonpojk som bor i Pålsboda istället. Förhoppningsvis blir det parning snart, jag tycker att det är dags för lite glädjeämnen här hemma nu.

3 kommentarer:

Pernilla Wigren sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Pernilla Wigren sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Unknown sa...

Hei!
Har du venteliste på valpene til Ally når de kommer? :) Er på utkikk etter en sletthåret kromis ser du.