torsdag 21 februari 2013

Gammal tandlös gumma

Alva fick en försenad 11 årspresent igår, en munsanering. När jag ställde henne sist i sept så hade hon ett komplett bett med alla sina tänder, det har hon inte nu.... Hon är en tandlös gumma nu, de tog en hel del så att säga. Hon ser lite smårolig ut med alla gluggar :) Men hon är frisk i munnen nu o det är bra. Nu kan inte domarna säga längre: oj vilken välbevarad veteran för nu ser hon ut som en 11 åring. Jag tog inget tandintyg men det kan jag väll ringa om i efterhand om jag anmäler henne till någon mer utställning. Fotot är ifrån maj 2012. Jag riktigt kände hur mycket domaren tyckte om henne. Han stod en bit ifrån med armarna i kors o bara log :) Sen fick jag träffa D.Lasse "Rackham" igår från Gretchens sista kull. Tack Peter att du kom förbi, jättekul att se han :)

Inga kommentarer: