fredag 26 oktober 2012

Ny badad o fin....

Ja nu är Gretchen helt iordning gjord för valningen så nu kan de få komma :) Näe de får allt vänta ett tag till för jag ska jobba fre o lör natt. Hon är parad tidigt i löpet så det betyder oftast att de går fler dagar än om de är parade sent i löpet. Hon har inte visat några som helst tecken o från att de gör det är det 2 dygn kvar till valpning så detta bådar gott. Skulle hon valpa så tar Henrik hand om det. Han har tagit hand om 2 valpningar helt själv under våra år tillsammans så jag litar helt på honom men det är jag som känner mig snuvad på konfekten om det blir så.... Trevlig Helg på ER!!

3 kommentarer:

Unknown sa...

Oj vilket midjemått! Undrar om det är en till mig därinne? Ska bli så roligt när valparna kommer ut!

Gunilla J sa...

Jag undrar oxå om det finns en valp till mig? Det ser nästan ut som det!

Dreamwishes sa...

Klart det är valpar till er därinne :)