måndag 5 september 2022

Fodervärd sökes till Kromfohrländerhane

 

Världens Bästa Dreamwishes Xantos ”Veiko” söker fodervärd! Veiko är en helt komplikationsfri, social och trevlig hane som söker en familj som kan aktivera honom. Anledningen till att jag söker en fodervärd till honom är att jag vill att han ska få mer aktivitet. Med aktivitet menar jag allt från koppelpromenader, agilityträning, nosework you name it! Jag vill Inte att han kommer till en småbarnsfamilj, han klarar det säker galant men är inte van vid småbarn. Vill du ha en vuxen väldigt kärvänlig hane på foder? Alltså ingen köpesumma men med några förpliktelser. Googla vad det innebär att vara fodervärd. Har några krav och ett av dem är att du inte bor längre ifrån mig än 10 mil. Hör av dig om du är intresserad av att bli Veikos nya ägare. 

Inga kommentarer: