söndag 26 april 2015

Cacib, BIR

Det gick bra idag också :) Pentu blev 1.a bh. Fick Cacib o blev BIR sen tycker jag det var jättekul att Caius vom glatten Kiesel blev 2.a bh o fick Cert o blev Dansk Champion. Ni ser vad snygg han är va o det är han som parat min Ally :) Detta kortet tycker jag var jättefint men det ser nästan ut som om jag o Kasper håller varandra i handen, vilket vi givetvis inte gör o det ser man om man tittar noga.


Det har varit en mycket lyckad helg. Pentu fick/ tog allt han kunde ta. Tack Danmark! Tack Ulla, Dorthe, Birthe o Tack min älskade unge, Stella!!

2 kommentarer:

attila sa...

Det var en fornøjelse at være sammen med dig, Stella og Pentu... Det var en rigtig hyggelig udstillings weekend trods vejret :) Vi ses når hvalpene har set dagens lys - ha det bra så længe...

Hej fra Ulla o Caius

Dreamwishes sa...

Tack detsamma Ulla :)