tisdag 11 september 2012

Dreamwishes Ravishing Rose

Detta är "Rosie" Visst är hon fin!!! Fick en hälsning ifrån dem nu o jag känner i mitt hjärta att jag saknar henne så men är väldigt Tacksam att hon blir så väl omhändertagen, hon kunde inte ha det bättre! Rosie bodde här i några år o sen omplacerade jag henne. Hon fick några kullar med väldigt fina valpar.
Rosie är nu 11 år. De två korten nedan är när Rosie bodde hos mig, vacker som en dröm...
De två korten under är hennes helbror som jag också sparade hemma: Dreamwishes Rolls Royce "Roycen" Även han Vacker som en dröm...
Jag har letat på hårddisken efter valpbilder på Rosie för jag har aldrig fått någon så söt collievalp som henne, men jag hittade dem inte nu. Har fortsatt att leta efter valpbilder på Rosie men nej... vet att jag ska ha det men inte hittar jag något. Hitta ett annat fint foto på Rosie som jag vill dela med mig av
Samt två foton från hundar från hennes första kull där Korad, LP I, SE UCH, TJH Ässtorps Oskar var pappan
Dreamwishes Angel "Doris"
LP I Dreamwishes Aroma "Ronja"

2 kommentarer:

Ingrid sa...

Rosie... hennes barn skickar nospussar. Kan jag inte få låna nåt foto o lägga på min blogg på henne? Ronja va väldigt speciell som valp med! Sötare än sötast!Kram!

Dreamwishes sa...

Självklart får du det Ingrid!! Kram