måndag 10 september 2012

Bortförklaringar till varför det Inte går bra på hundutställning....

Har fått tidningen Hundsport idag o jag har bläddrat lite i den. Ibland är Ursula Wibys texter bara för roliga o det tyckte jag att den var i detta nummer :) Hon har skrivit en lathund för bortförklarare, när det Inte går bra på utställning. Ja alternativen är många man kan ta till o förklara varför det Inte gick bra. Jag läste o fnissade, läste o kände igen mig i vissa bortförklaringar :) Men tror ni inte att det är så, att man gärna vill ha en förklaring till varför det inte gick bra, eftersom man Alltid visar världens snyggaste hund o får den då inte vad man själv tycker att den är värd ja då måste man ta till en försvarsmekanism för att kunna gå vidare. Lite skämtsamt men ändå lite sanning bakom det :)
Måste säga till "min fotograf" Stella att det börjar bli tunt i materialet hundkort för mig att ta så att jag får välja bland hennes andra foton... :)

Inga kommentarer: