fredag 24 februari 2017

Godkänt Årsprov- Vårdhund

Godkänd!!!!


Ja igår gjorde vi vårt årsprov på min arbetsplats- äldreboendet almäng.  Fiffi blev godkänd så hon får fortsätta jobba som vårdhund. Säkert till hennes lycka, hon älskar verkligen att följa med mig till jobbet. Det är fredag morgon, solen lyser o jag sitter och har livesändningen på från gothenburg horseshow, Malin Baryard- Johnsson hoppade precis o hon gjorde det felfritt- heja, heja! Idag ska jag gå hemma o skrutta, eller jag har en hel del saker som jag Ska ta itu med. Har precis släppt ut alla hundar, gett dem mat o det har även valparna fått. Herregud vilka fina valpar jag har! Båda kullarna är helt bedårande :) Jag tänker att jag har det så himla bra nu, jag Lever verkligen Mitt liv. Sen bor jag väldigt omodernt o med stora reperationsbehov både här o där men jag skulle Inte för allt i världen vilja byta ut mitt boende mot något flashigt i stan, åh nej, jag bor ju äntligen precis som jag vill o lever precis som jag vill. Skulle kunna ha några hästar också men det har jag inte.... Ikväll rider jag, två gånger i veckan rider jag på marks ridklubb- så himla Kul!! Tidigt imorgon bitti beger jag mig in till göteborg. Hela dagen imorgon o hela dagen på söndag så är det kurs- Anatomi och Bedömning och nu har jag kommit till steg 4. Så kul :) Önskar er alla en riktigt trevlig helg!

Inga kommentarer: