måndag 27 februari 2017

Anatomi och Bedömning

Nu har jag gått alla fyra stegen i Anatomi och Bedömningsteknik för Anki Johansson och Nils Molin, Västra kennelklubben. Det har varit så lärorikt och framförallt kul :) Nästa steg för mig blir att se till så att jag blir auktoriserad som ringsekreterare igen. Eftersom jag inte har jobbat på så länge så måste jag skriva om provet och göra en aspiranttjänstgöring. För att jag ska ha större chans att klara provet så kommer jag gå om kursen. Har en sådan tur att det startar en idag i Falkenberg. Det är BUS, hallands kk som har den. Den kommer att vara 7 måndagkvällar i rad nu så tyvärr kommer jag inte kunna rida på mina måndagslektioner, det är så smärtsamt men men... känner att detta är viktigt så jag börjar kursen ikväll. Planerar att ta kort på valparna. Spetsarna blir kanske imorgon och kromisvalparna blir nog stå kort på dem som förmodligen tas på torsdag. Den som väntar på något gott...

Inga kommentarer: