lördag 22 mars 2014

Flamman har flyttat

För ett tag sedan så blev jag kontaktad på fb av en kvinna som var intresserad av en kromis valp.  Jag har sett att hon är ute o går mycket. Hon liksom jag använder runkeeper. Jag såg att hon skrev något om att hon saknar hund. Kom att tänka på min Flamman.... som bara går här o skruttar. Flamman blev 5 år nu i feb o tiden har gått o jag har just inte gjort något med henne så någon avel är inte aktuell på henne. Varför ska hon gå här när det finns möjlighet att hon kan bli älskad, uppskattad, ompysslad av någon annan? Det är väldigt egoistiskt av mig om jag skulle behålla henne. Jag frågade Annelie om hon var intresserad av att ta Flamman o se det var hon. Nu håller jag tummarna att Flamman kommer till ro hos dom, som verkligen är toppen för henne. Lycka till med Flamman!!

1 kommentar:

Ingrid sa...

Åhh fina Flamman ...stor lycka till med henne hos sin nya ägare!!! Kram kram!