fredag 14 mars 2014

Anita och Alice

Allt är bara bra med Anita och Alice (som vi har äran att ha till nästa helg) och föralldel även med Gose. Katten som trivs att umgås med valpar fast han blir biten av dem :) Vi har haft ett underbart vårväder hela veckan så vi har varit ute mycket. Jag jobbade min första natt på mycket länge natten som var. Nu inatt har jag tagit kompledigt för jag ska köra Stella till Säve flygplats imorgonbitti. Vi hade en utbytes student här i en vecka i dec. Nu är det Stellas tur att åka till henne i England i en vecka.. usch  vad orolig jag kommer att vara innan hon är hemma igen. Sen jobbar jag imorgon natt och sen är jag ledig i en vecka igen :) Härligt med time care dom perioderna jag har lagt in om att jobba lite. Ni får ha en trevlig helg!!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Åh, det ser ut som att tjejerna börjar bli lite lite ljusare/rödare i pälsen. Vad fina dom är! :)
Mysts att ha en liten valp till låns :)
// Lina

Unknown sa...

Myspys*