lördag 3 augusti 2013

Passande ?? Presenter

Detta inlägg kommer Inte att bli hundrelaterat så är du inte intresserad av något privat så sluta läs här :) Jag går här i förmodligen sommarens varmaste dag o dammsuger. Ner ramlar ett par skridskor från en kartong som vi fortfarande har lite här o där pga renoveringen. När jag ser skridskorna så börjar jag att fnissa o tänker tillbaka på tillfället när jag fick dem. Jag hade önskat mig skridskor av Henrik i några år för det kanske kan vara kul att åka skridskor. När då julafton kommer o jag förväntansfullt öppnar mitt paket o i det ligger det... skridskor :) jippi :) Jag tittar på dem o ser att det är storlek... 42! Men Henrik jag har ju storlek 39... Ja ja svara han, det fanns inte. Nehe nä nä bättre med förstora än försmå, jag är ju inte duktig iallafall att åka. Jag öppnar nästa paket, Nej men åh en hjälm, va bra! Men Henrik, den har ju visir!! Tror du att jag ska spela hockey? Nej men de hade ingen annan svara han. Nä nä det går väll att skruva bort.... Lite lustigt då men desto roligare nu när jag tänker tillbaka på det :)

Inga kommentarer: