onsdag 9 maj 2012

Kromfohrländervalparna är nu alla tingade! Vi har en spetsvalp hane till salu!!

Jag känner mig som en riktig skurk som har fått göra så många valpspekulanter besvikna.... :( :( Kan tänka mig att jag själv skulle tänka (om det var jag som blev utan valp) jaha varför dög inte jag då?? Vill säga det att det handlade inte om det utan att efterfrågan var så mycket större än tillgången o sen var det lite slumpen som avgjorde vem jag valde ut. Vad ska man göra när det är så många som vill ha valp.... jag är ledsen om just Du blev utan valp. Till dig vill jag säga: Om du vill vänta på en kromfohrländer valp så kommer jag, Blacksmith Hills samt Kromipaws ha valpar detta år. Annars råder jag dig att kontakta Tyska kromfohrländerklubbens valphänvisare o ställa upp dig där. Du får ta in en valp till Sverige som är under 3 mån gammal, det som krävs är ett tillstånd från jordbruksverket. Funderar du på en annan ras? Jag har en underbar kleinspitz valp till salu.... det är också en helt underbar ras! Jag har redan fått in en förfrågan från en som blev utan valp om hon kan få köpa en valp ifrån min nästa kull. Detta gjorde att jag tog mig en funderare o beslutade mig för att jag ska överge mitt system från att välja ut lämpliga köpare till att skriva upp er som är intresserade i nummerordning o ni har då er plats i kön o får köpa valp därefter det är er tur. Kommer givetvis att behålla min rätt att neka någon att köpa valp men det talar jag om på en gång om jag anser att någon inte är lämplig för rasen.

Inga kommentarer: