torsdag 3 maj 2012

Hajom- Stockholm- Åbo- Tammerfors- Kangasala- Åbo- Stockholm- Hajom

Då är jag o Stella hemma igen :) Vi åkte tis morgon o kom hem tors em så 3 dar eller 2 dygn var vi borta o tänk det känns som en evighet. Vi har kört ca 150 mil o tillbringat 2 nätter på båten o med oss hem har vi underbara Cosmos!! Stort Tack till Päivi Lepola för att vi fick köpa honom, vi ska ta hand om han väl!! Det är sällan jag lämnar hemmet men det är verkligen skönt för då Uppskattar jag mitt hem, liv o mina hundar jätte mycket när jag kommer hem. Oj vad Härligt att träffa hundarna igen!! Allt är bara bra med valparna, Henrik har hållit ställningarna till full belåtenhet när jag varit borta. Tycker det hänt så mycket under de här få dagarna jag varit borta :) Valparna har vuxit o likaså naturen, gräset ser mycket längre o grönare ut... kan det vara möjligt tro? Jag har tack o lov ledigt lite till (kan nog vara välbehövligt), går på sön natt. Nu ska jag gå in på mailen, gissar att boxen nästan är full när jag inte läst på några dagar... Ha det så gott!!
Detta kort togs på A. Cosmos när vi steg av båten. Visst är han Vacker....

Inga kommentarer: