fredag 20 april 2012

Kromfohrländer Valpar födda!! K-kullen

Fiffi har valpat o allt gick så bra så Bra. Hon är en fantastisk tik som valpar så lätt o framförallt uppskattar jag när tikarna är så trygga när de kan valpa på dagen, det är inte så många som gör det. Hon har fått 2 hanar o 4 tikar. Tyvärr så är de felfärgade/ tecknade nästan allihopa... vill föda upp hundar som är perfekta till allt(!!), men säg den som är helt perfekt i allt i det verkliga livet. Det är bra om mina hundar är perfekta till något. Nu gäller det för mig att försöka att hitta de som är de mest lämpade människorna som kan ta till vara på dessa valpars egenskaper. Ge mig några dagar att kolla in valparna är ni snälla, sen hör jag av mig till Er som jag tror är de bästa för just "den enskilda valpen". Fast de är svarta istället för bruna tycker jag att de bara är så Bedårande Vackra!!! är helt säker på att de kommer att utvecklas till Underbara hundar!!

3 kommentarer:

Agneta Bergsten sa...

Grattis!!! O lycka till med valparna :)

jettehanne sa...

Tillykke med de fine hvalpe, håber de får et godt hjem, hvis vi først havde tilbuddet nu, havde vi sagt ja tak, men... vi har rigelig i Jesse James, og han er dejlig.

;0) Jette

Dreamwishes sa...

Tack Agneta!
Härligt Jette att ni är nöjda med honom :) Kan du skicka mig ett foto på han?