tisdag 3 april 2012

Fiffi o Bella är dräktiga!



Det första fotot är på Fiffi o Jari när de sitter fast, gulligt va :) Det andra fotot är Fiffi 6 v o 2 dar (idag) på sin dräktighet. Egentligen skulle jag ha lagt henne ner så man ser den vackra magen, på detta kort syns det inte så mycket mer än en tutte som tittar fram. Får se om jag kan ta fram kameran igen o då även fota Bella. Hon är 6v gånget imorgon. Fiffi är inte så stor men jag hoppas att hon iallafall får 5 valpar som hon fick i sin första kull. Det fortsätter att kommma förfrågningar på valpar. Jag tror att jag fått ca 20 mail de sista dagarna o de är inte ens öppnade... sen får jag massor av telefon samtal... Vill passa på att be om ursäkt om just Du inte får något svar av mig, vet hur det känns att maila någon o inte få något svar. Till min ursäkt vill jag säga: det tar tid att svara på mail o tid känns verkligen som en bristvara... Jag kommer att gå igenom alla mail o höra av mig till er som jag kan erbjuda en valp. Har verkligen många som jag jättegärna skulle vilja sälja till. Till er som jag inte kan erbjuda en valp denna gång vill jag säga att jag planerar att para Kromfohrländer till hösten o då kommer jag om det går som planerat att ha leveransklara valpar till jul igen....

1 kommentar:

Tönt 1 sa...

Hej! jag har länge velat välkomna en valp till mitt hem, och har mycket efter rätt ras, har nu fått upp ögonen efter kromfohrländer´n , hör gärna av er till mej på erikarudolfsson@hotmail.com , Hälsn. Erika