måndag 17 oktober 2016

Dreamwishes R-kull och Dreamwishes C-kull

Måndag morgon och alla valpar är i köket, det är full rulle. Har tagit lite kort med mobilen. Ganska dåliga kort, motiven är bra men de är suddiga och så men ni kanske kan se lite ändå.
Vi har en kattunge kvar (vill du ha??) och hon leker gladeligen med valparna så de blir kattvana hundar.
Alla samlade runt matskålarna.
och sen rätt va det är så stensover hela ligan :)
Innan de somna så la jag ner 4 st Dentalstix (ben som sägs ska vara bra mot tandsten som jag iofs inte tror ett dugg på men hundarna gillar dem) men oj vad jag fick skratta. Den valp som lyckades få benet sprang för glatta livet med ett gäng efter sig och rätt va det va så var det någon annan som fått tag på benet. Någon var lite smart och la sig lite avsides så den kom igång med att gnaga på benet. Nu ska jag börja med att fylla i köpeavtalen så de är färdiga till helgen. Om ni vill kan ni betala er hund nu till mitt konto eller min swish men det går lika bra att göra det vid leverans, upp till dig själv hur du gör. Alla valpar är sålda utom Carisma som jag spar själv. Tror också att jag kommit överens med er alla om när ni ska komma, hör av dig annars. Syns snart då :)





1 kommentar:

Unknown sa...

Ses på fredag!! :D vi kommer vid 12 ju :) :) //Lina och Mikael