torsdag 13 oktober 2016

Championatbekräftelse för DK V-15 Dreamwishes Anita

Är detta fint? Får ofta förfrågan när jag är på utställning om jag har något visitkort. Folk som vill kontakta mig efteråt så att de lättare ska kunna nå mig. Sen snubbla jag på en sida på fb så jag skapade detta lite snabbt och det blev väll ganska fint men det skulle nog vara en mailadress med också.
Så kom det efterlängtade Championatbekräftelsen för Anita. Tjoho :)
Fiffi har fått ett jobb id kort. Jag var på fortbildningsdag för våra sociala tjänstehundar här för ett tag sedan. Fiffi fick inte följa med för hon är mammaledig nu men då fick vi i allafall detta flotta idkort.
Mitt utökade tillstånd är beviljat. Nu får jag ha 20 vuxna hundar över ett år samt 6 kullar om året, därmed inte sagt att jag kommer att ha det men att jag Får det mår jag bra över.
De hittade inga brister här- 3 fulla sidor med punkter som jag uppfyller. Sicken himla tur :) För ordningens skull får jag nämna lite om valparna också, antar att det är det som många av er vill veta om. Allt är bara bra med de små, få se om kameran tas fram i helgen.





Inga kommentarer: