fredag 14 februari 2014

Egenheter

Ja de flesta hundar (och människor med för den delen) har små egenheter för sig. En av mina hanar har ibland roat sig med att bajsa i sin vattenskål i hundgården. När jag sett det så har jag blivit så besviken på han eftersom jag inte kan tycka att man är vidare smart när man gör så (o det stämmer inte med honom för övrigt för han är ju världens smartaste!!) , innebär ju att han kan få stå utan vatten i nån timme. I samband med att vi flyttade hundgårdarna i juni månad så ställde jag in två vatten skålar o tänk inget bajsande har det varit i någon av dem. Så bra har jag tänkt, behövdes två skålar för att bryta mönstret. Men så idag vad möter mig tror ni när jag sätter ut några av hundarna??
Hade han alltså gjort igår. Varför?? Varför skiter man i samma skål som man ska dricka ur??
Det är fredagmorgon o jag o Stella ska göra oss iordning för att åka o göra lite inköp. Stella fyller 16 år på söndag :)

Inga kommentarer: