fredag 23 augusti 2013

Mer foton på Dreamwishes M-kull Kromfohrländer innan de flyttade

Det är inte så mycket ordning på korten. Jag bara plockar hej vilt bland Stellas tagna kort. Inte heller har jag koll på att publicera varje valp ungefär lika många gånger. Jag väljer de jag tycker är underbara.
De tre sista fotona är inga valpar men väl två av våra tre underbara katter, Gose o Anastasia. Förutom att hålla möss o sorkar borta hjälper de till att göra våra valpar kattvana.
Veterinärbesiktningen gick bra, samtliga var utan anmärkning.
Åh jippie denna gick att bära.
Det blev "tomt" i huset när valparna åkte. Hade fäst mig lite mer i denna kullen är jag brukar tillåta mig själv att göra, de var ju så några... Önskar er som köpt en Diamant Stort Stort Lycka Till!! Kom ihåg att jag finns här under hela er hunds liv, när ni har frågor/ funderingar.

Inga kommentarer: