onsdag 23 oktober 2019

Vila i Frid Ville!

SE UCH Krumme Furche Xcellent 20060718-20191023
Vila i frid finaste Ville! Högt Älskad av oss här hemma! Du lever vidare i bland annat sista hoppet ”Veiko”. Du har varit en sådan otroligt härlig hund så det blir tomt här hemma utan dig. Du har aldrig varit sjuk men nu när du var drygt 13 år så var livet inte så enkelt för dig. Tror inte du hörde något o synen var nog inte heller så bra. Du kunde inte hålla koll på de andra och när du blev rejält omkullsprungen för någon vecka kände jag att det var dags för din egen skull att få lämna in. Detta är inget lätt beslut att ta. Ett hundliv går alldeles alldeles för fort. Vi fick ha dig i 13 år och 3 månader. Spring till dom andra , hoppas dom står o väntar på dig! Jag sa till dig att jag vill att du kommer o möter mig när jag kommer över. Tack för allt! Jag älskar dig! Tack till uppfödaren Tiina Koponen för ljuvliga Ville!
Dessa foton är från de första åren. Söt då och söt nu.

1 kommentar:

Ingrid sa...

Stor stor kram ...vet vad du går igenom!!!!!!