fredag 3 november 2017

Godkänt Resultat på Centralprovet

Fick detta besked över mail häromdan. Blev så Glad så jag tjöt! Jag tyckte jag skrev så dåligt o mitt resultat är långt över medelresultatet, ja nästan bland toppresultaten. Men huvudsaken är att jag är godkänd och sen har jag faktiskt lärt mig jättemycket under studietiden vilket är roligt. Intressanta saker som sitter kvar bland geniknölarna. Nästa steg är att jag ska söka till preparanden o hoppas på att jag är en av de som blir antagen. På SKK.s sida står det att det är mellan 12-16 som blir antagna av ca 40 sökanden. Jag vill vara en av dom som blir antagna. Min önskan är så stor så det inte är sant. Tänk att man kan vilja något så mycket. Hjälp mig att hålla tummarna att jag är en av de lyckliga, besked kommer i feb/ mars (tror jag det stod) Har precis lagt in annonser i både Borås tidning och Göteborgsposten. Mittelspitz valparna blev 8v gamla igår. Hade tid till veterinären för vaccination mm idag men han har ändrat tills imorgon. Vilket är helt ok. Har ju två hanar till salu. Är inte riktigt van vid att behöva annonsera för kromfohrländer är det en enorm efterfrågan på. Kan inte riktigt förstå varför det inte är större efterfrågan på spetsen men det måste givetvis bero på att de som vill ha spets inte vet att dessa finns. För jag undrar om det finns något sötare än spets. Bedårande fina!!

Inga kommentarer: