torsdag 9 juni 2016

Flygplansstrejk

Nä det här är bara inte sant! Stella berättade nyss att hon hört på nyheterna att SAS kanske ska strejka o alla flighter i norden o Europa ska ställas in. Har varit ute o googlat lite nu o ja mycket riktigt. Det blir kanske strejk from imorgon kl 18.00. Varför blir jag ens förvånad? Jag är verkligen inne i en spinn av otur nu så visst det är väll klart att det ska bli strejk så jag o Stella inte kan åka till Amsterdam kl 7.00 på onsdag morgon. Självklart ska vi inte kunna åka dit några dagar o bara ha det gott o självklart ska vi inte kunna åka till en kromiskennel där o bekanta oss med en dam som snart ska paras.... Nej varför skulle vi kunna det. Negativ? Jag ?? Skulle bara vilja gå o bädda ner mig nu... Det är väll ingen idé att hålla tummarna så att det inte blir strejk heller, eller??? Någon turmänniska kan väll hålla tummarna istället! Snälla, Snälla låt det inte bli strejk! Jag vill åka till Amsterdam på onsdag!

Inga kommentarer: