fredag 18 april 2014

13 år gammal!!

Hipp Hipp HURRA säger vi idag till LPI Dreamwishes Quality "Mozart" (e.Dreamwishes Leon Petite u. Dreamwishes Kelly) som fyllde 13 år den 16/4!! Ägare Christina säger: Han är pigg o glad, lite öm i benen ibland och hör lite dåligt.
Han har 2 godkända tävlingar i avancerad rallylydnad.
Fantastiskt!! Tack snälla Christina Mörnefält för det fina kortet! Jag hoppas ni får ytterligare fin tid tillsammans!
Jag var till Lotta Elldér och parade Kelly med hennes Leon. Det är samma Lotta som har Jackie, som jag nyss parat :) Då hade hon shelties ifrån mig (hon hade även Kellys mamma, Dreamwishes Elvira Estola "Viran") och nu har hon kromis ifrån mig. Stella var med den dagen Kelly parades... ibland när hanen sväller i tiken så kan tiken låta. Det gjorde Kelly. Stella trodde det gjorde ont på Kelly så hon sprang fram och skulle sparka Leon... minnen minnen. Ska väll tilläggas att Stella var 3 år för 13 år sen. Den dagen Kelly föddes 5/6 1998 ja då satt Stella i baby sittern brevid o tittade på. Då var Stella drygt 3 mån gammal. Samma dag så var Krister (min dåvarande man o Stellas pappa) till Stockholm för att hämta hem "Ina", min första kromfohrländer. Nu ska jag göra mig iordning, ska jobba inatt. Natt nr 2 av 3. Önskar er en riktigt Glad Påsk!!

Inga kommentarer: