fredag 17 augusti 2018

Valpar Födda! Dreamwishes U-kull Kromfohrländer

Det är så länge som jag skrev här och det är sååå mycket som har hänt som jag skulle vilja skriva om men tiden infinner sig aldrig till att sitta här och skriva ner saker men nu måste jag bara ta mig tid för Ally har valpat. Ally är släthår och är parad med Micke som är strävhår. Valparna blir 50/50 men de blir alltså strävhår. Men några av dem kommer vara anlagsbärare för släthår och några av dem kommer det att synas på att de har släthår i sig. Min Dreamwishes Stjärna, hon är 50/50 och hon var den som var mest lik ett släthår i kullen hon föddes i. Hon har utvecklat sig enormt bra. Hon har utställningscert i Sverige, Norge, Danmark och faktist 4 cert i Nederländerna. Vi har precis varit i Amsterdam på världsutställningen och hon blev Junior Benelux Winner 2018, Junior World Winner 2018 men vänta nu det var ju inte detta jag skulle språka om utan de Bedårande barnen som är födda här!
Valparna föddes 5/8 och här är de alldeles nyfödda.
Dom Bedårande barnen är nu 12 dagar gamla.
Om du står i kö på en valp hos mig så är du Välkommen att höra av dig. Jag har inte riktigt haft tiden att tala om att dessa valpar är födda än men det är några som är bortlovade men jag har alltså valpar till salu. Kommer att titta på min kölista men hör av dig om du är intresserad! Tel 076-3113867 eller mail: dreamwishes@outlook.com
Det är 3 hanar och 5 tikar, både Ally och barn mår bra.





Inga kommentarer: