tisdag 26 juli 2016

Svenska Kromfohrländerklubben Årsträff med årsmöte och utställning

Ja nu börjar det närma sig, vår årliga träff! Du kommer väll? till Eriksöre camping , Öland 13- 14 aug.


Välkomna till Kromisträffen och årsmötet 2016!
Glöm ej att annmäla till
Inofficiell Utställning 13 augusti 2016 Eriksöre camping på Öland
Fint prisbord utlovas
Start klockan 14.00. Domare: Eva Nielsen
Anmäl SENAST 1 aug. OBS! Ingen efteranmälning!

Klasser
Valp 4-6 månader
Valp 6-9 månader
Junior 9-15 månader
Unghund 15-24 månader
Öppen klass 2-8 år
Championklass
Veteran från 8 år

Anmälan
Skicka din anmälan till kromisklubben@gmail.com senast 1 aug 2016
I anmälan skickas: Hundens namn, ägare, kön, klass samt ditt medlemsnr.
Pris 200:-
Betala in på Bankgiro 426-7530, skriv klass och hundens namn (max 25 tecken, korta ner t.e.x kennelnamnet). Det går även att betala in via Swish på nummer 1233943610.

Är du en valpköpare till mig så finns det inga godtarbara ursäkter för att du inte dyker upp ;) skämt åsido men jag uppskattar det väldigt mycket att få träffa dig o hunden som du köpt ifrån mig. Jag är dålig på att anordna kennelträffar för jag lägger ner mycket tid på kromfohrländerklubbens årliga träff. Så kom hit!! Detta året är sista året som vi anordnar inofficiell utställning, from nästa år blir det officiellt. Vad innebär då det? Jo att i år så får du all hjälp du behöver inne i ringen, bara säg till så finns vi till hands för dig. Se det som en kul grej o samtidigt få din hund bedömd av en auktoriserad domare för vår underbara ras. Vi syns på Öland då!!

Inga kommentarer: