fredag 1 juli 2016

Ska du komma på besök på måndag?

Nu har jag gjort det igen, tyvärr.... Satt o körde när det ringde o någon ville komma hit o titta på mina hundar. Jag hade fått mail ifrån människan innan så jag sa visst det går bra att komma på besök. Stella satt brevid så jag bara dubbelkollade så jag inte skulle köra henne den dagen, den tiden. Efter samtalets slut sa jag till Stella: skicka mig tid o datum på när de skulle komma så jag kan skriva upp det sen. Nu när jag ska skriva upp i almanackan när de ska komma ser jag att jag har en tid på västra djursjukhuset då med Anita. Illa, alltså är jag dubbelbokad. Nu försöker jag titta bland mailen samt telefonen för att se Vem det var jag pratade med. Vilket jag givetvis inte kommer ihåg. Ska du komma hit på måndag kl 14.00?? Snälla hör av dig till mig då, för jag är Ej hemma den tiden. Vi måste planera in en ny tid för dig att komma hit. Jag ber så hemskt mycket om Ursäkt!!

Inga kommentarer: