fredag 10 juli 2015

2 x Cert, Cacib, BIR, BIM och Bästa valp

Ja det gick bra för mig på tvååkers internationella utställning 2015-07-10. Dömde gjorde Kerstin Nilsson från Danmark.
Gurkan vom Schloss Judenau: Cert & BIR!! Blev så fantastiskt glad att domaren tyckte om Gurkan. Han är min lilla baby fortfarande o jag älskar honom så högt!! Sen blev Dreamwishes Lasse 2.ndra bästa hane och fick Cacib eftersom Gurkan som stod 1.a är för ung för att erövra cacib, så det var ju kul :) Grattis till Peter Waldholm!

Så här såg bilen ut när jag åkte och ingen Stella hemma som kan hjälpa mig... Stort Tack till Lena Nälgård som följde med och hjälpte mig!
Dreamwishes Petra nyss fyllda 6 månader o sin första utställning. Fick hederspris o blev Bästa valp!
Dreamwishes Anita: Cert, Cacib & BIM!! Dagen gick bara så Bra. Är så nöjd o Tacksam!


1 kommentar:

Unknown sa...

Grattis. Du har ju så fina och trevliga hundar!