söndag 3 augusti 2014

Lycka nu till valpköpare till N-kullen!

Fem stycken hämtade sina valpar i fredags. Jag var så trött när den femte familjen kom. Hade varit en upprepande papegojja hela dan. När sista familjen åkt så svor jag för mig själv när jag såg att jag begravt allt kaffebröd som jag ställt fram till dem under en massa papper. När jag sedan tog bort deras kaffekoppar, jag hade redan kaffe i min mugg när de kom så jag satte på nytt till dem, men när jag då tog bort kopparna så såg jag att jag Inte ens hällt upp kaffe till dem. Oh my good, vad jag är pinsam.... Ja ja vad gör väll lite kaffe om hundra år... Idag så hämtas valp nr 6 o sista tiken Nicole ska ut på foder o det dröjjer ett litet tag till för de är ute o seglar. Jag önskar er Stort Lycka till nu!! Glöm inte bort att jag finns här när ni har frågor o funderingar. Har fått lite foton på Natasha.
Första steget in i nya hemmet.
Nya vänner
Efter alla upplevelser så somnar hon med nya leksaken. Tack Katarina för fina foton!



Inga kommentarer: