lördag 23 augusti 2014

Årsträffen har gått av stapeln

Sv Kromfohrländerklubbens stryrelse år 2014. Om det är någon som inte vet vem som skriver denna blogg är så ser ni mig som nr 4 från vänster, Carina Bouvin vice ordförande. Jag har lagt ut flera hundra kort i ett album på fb som Stella tagit så det är bara att ge sig av dit o kolla :) Det går även bra att köpa kort, då är det Stella som ska ha betalt, 20:- Bara att kopiera o ta det man vill sen skickar du pengar till Stella, adressen finns på hemsidan (www.dreamwishes.net). Hur va då helgen.... jo helt Underbar som vanligt men mycket jobb. Jag känner mig stressad från det att jag kommer tills jag åker, måste delegera mer arbete. Det är inte bara Styrelsen som axlar allt jobb men det ligger på oss att tala om för andra vad som ska göras. Vi gör alla detta frivilligt o obetalt. Vi gör det för vår Älskade ras Kromfohrländer!! Jag tänker att jag ska sitta i styrelsen i ett år till sen så har jag gjort mitt. Jag har varit med sen klubben bildades o satt även med i i interimstyrelsen. Jag vill kunna åka på en träff o sitta o vicka på tårna o prata med folk, titta på hundar. Det vill jag! Men ska jag inte kunna göra det ändå, fast jag är i styrelsen? Innebär ett styrelseuppdrag jobb jämt? Jag lämnar gärna över min plats till någon annan som är engagerad i vår ras men skulle faktist gärna vilja vara kvar också.... ja ja det ger sig väll. Min uppdrag är på ett år till, jag hinner väll fundera på vad som är bäst. Våra träffar är iallafall väldigt Trevliga. Till nästa år vill jag se mer av mina valpköpare där :) Det blev beslutet på årsmötet att vi ska ha en stående helg varje år för träffen. Den andra helgen i augusti varje år. Det är bara att skriva in i almanackan nu att Du ska på kromisklubbens årsmöte andra helgen i august nästa år 2015. Träffen är då på Tånga Hed i Vårgårda!!

Inga kommentarer: