söndag 14 juli 2024

Välkommen till oss Fellboms Yakko

 







Oj vad länge sedan jag skrev något här, cirka ett år sedan!! Inte klokt! Det beror inte på att det inte händer något här utan snarare tvärt om. Jag har mitt liv så fullspäckat så jag prioriterar vad jag ska lägga min tid på. Men nu har Stella fotat både min inköpta valp och egna valpar. Verkligen jättefina foton. Kan ju inte lägga alla kort på facebook, folk tycker väll jag är jobbig som bombaderar facebook med hundfoton. Men å andra sidan är det ju inte tvunget att titta på foton om man inte vill, man kan ju scrolla förbi. Hur man nu skulle klara av det med dessa godingar. Detta är en mittelspitz hanvalp som blir 9 veckor gammal imorgon. Det är Viveka Fellbom, kennel Fellboms som födit upp honom. Han heter Fellboms Yakko och jag kommer kalla honom Yakko. Som vanligt när man har en liten valp så ligger det såååå mycket tilltro i den. Allt är perfekt, inga fel har uppdagats (och inga fel ska komma) Det är meningen att han ska bli en fin utställningshund. Det håller jag tummarna för. Tack så mycket för förtroendet Viveka. Jag ska förvalta denna guldklimp väl!

Inga kommentarer: