måndag 25 maj 2020

Valpar väntas

Strävhåriga kromfohrländer valpar väntas v.28. Det passar väldigt många just nu att köpa en valp så efterfrågan på valpar är hög. Till denna kullen har jag folk som står på kö och även till den kullen som jag planerar senare av året. Om du är intresserad av en kromfohrländervalp till nästa år så är du välkommen att kontakta mig i höst. Är du intresserad av en mittelspitz eller kleinspitz som jag också planerar till hösten är du välkommen att höra av dig nu. Har du köpt valp av mig så kan du som vanligt nå mig via sms eller Mail och om du vill komma i kontakt med mig via telefon så skicka ett sms först. Till alla andra som vill komma i kontakt med mig, jag kommer svara på ditt Mail och detta kommer jag ta tag i när jag får lite mer tid, dvs från och med v.24. Jag önskar er en riktigt härlig sommar trots de konstiga tider vi har nu.

Inga kommentarer: